Drukuj stronę
Po zakupie
Zachęcamy do zasięgnięcia informacji o możliwych formach płatności, naszym mobilnym serwisie dla klienta, dostawach części zapasowych, reklamacjach lub o prawie do zwrotu towaru.
Formy płatności

Za zamówione u nas produkty można zapłacić kartą kredytową, przelewem tytułem przedpłaty lub w uzgodnionym terminie po dostarczeniu towaru. Więcej informacji można zasięgnąć na naszej gorącej linii lub pod adresem e-mailowym podanym na stronie z kontaktami.

Mobilny serwis dla klienta
Zapraszamy do skontaktowania się z nami, chętnie udzielimy informacji. Numer telefonu i adres e-mail znajduje się tutaj.
Części zapasowe
Wiele części podlegających szybkiemu zużyciu posiadamy na stanie magazynowym, inne części zapasowe sprowadzamy w najkrótszym możliwym terminie i wysyłamy codziennie najkrótszą możliwą drogą. Tutaj znajują się informacje, jak można się z nami skontaktować.
Prawo do zwrotu towarów

W firmie KWESTO kupujesz bez ryzyka - masz prawo do zwrotu towarów w ciągu 30 dni od dnia wystawienia faktury. Jeżeli zmienisz decyzję odnośnie posiadania już zakupionego produktu, to prosimy o poinformowanie nas o tym telefonicznie w ciągu 30 dni od dostarczenia. Zapewnimy zwrot produktu i anulujemy fakturę odpowiednim zapisem korygującym.
Prosimy o zrozumienie faktu, że zwrotu można dokonać tylko w przypadku, gdy towary otrzymamy bez oznak używania, w oryginalnym opakowaniu oraz w ustalonym terminie. Ryzyko i koszty związane z transportem zwracanych do nas towarów są po Twojej stronie.
Prawo do zwrotu towarów nie dotyczy zakupów poza zakresem oferty katalogu, produktów wykonanych na specjalne zamówienie oraz towarów za specjalną cenę (np. rabat ilościowy).

Reklamacje

Prosimy o sprawdzenie, czy towary w momencie odbioru nie są uszkodzone. Oczywiste wady należy zgłosić do nas pisemnie w ciągu trzech dni kalendarzowych od odbioru towarów, wady ukryte w ciągu tygodnia od ich wykrycia.
W przypadku uszkodzenia podczas transportu, prosimy odmówić odbioru towaru i spisać protokół szkodowy lub przyjąć towar i również spisać protokół szkodowy z przewoźnikiem. Odmowę lub uszkodzenie prosimy zgłosić do nas telefonicznie lub mailowo do trzech dni kalendarzowych od dnia dostawy. W przypadku jakichkolwiek innych pytań dotyczących Twojej reklamacji prosimy o zwrócenie się do naszej ekipy serwisowej.

Porównanie produktów