Drukuj stronę
Integracja
Od kilku lat prowadzimy elektroniczną wymianę dokumentów handlowych z naszymi klientami. Do tego celu opracowaliśmy standaryzowane interfejsy. Połączenie z naszym systemem gospodarowania towarami jest wskazane przede wszystkim dla klientów o dużej wielkości zamówień. Motywem centralnym jest przede wszystkim przejrzyste, w pełni elektroniczne wyobrażenie procesów handlowych.
Z powodzeniem połączyliśmy się już z wieloma systemami E-Procurementu naszych klientów oraz z różnymi rynkami.

W tej chwili współpracujemy z następującymi protokołami komunikacyjnymi i standardami transakcji:

» FTP
» SMTP
» HTTPS
» X.400
» OFTP


Obecnie możesz wymieniać z nami następujące dokumenty handlowe na bazie XML:

» OpenTrans / ORDER i INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER i INVOICE
» CXML / ORDER i INVOICE
» SAP IDOC's w oparciu o XML
» ORDERS01
» ORDERS02
» ORDERS03
» ORDERS05


Obok powyższych formatów można użyć także formatów XML dostosowanych do klienta.

W przypadku zapytań jest w dowolnej chwili do Twojej dyspozycji zespół E-Commerce / E-Procurement!
Zapraszamy do rozmowy: Kontakt
Porównanie produktów