Drukuj stronę
MÓJ SCHOWEK

Dodaj artykuł do schowka

 

Niezależnie od tego, czy jesteś zarejestrowanym klientem, czy tylko gościem, każdy klient online może korzystać z schowka. Zalogowani klienci mają jednak tą przewagę, że raz utworzony schowek zostanie zapisany i zarezerwowany do następnego razu. 

 

Przy każdej prezentacji produktu w zestawieniach (lista lub galeria) oraz na stronie szczegółów produktu w pobliżu przycisku „Do koszyka“ znajduje się link „Do schowka“.

Jednym kliknięciem można dodać wybrany artykuł do schowka.

W górnym prawym rogu strony internetowej zawsze znajduje się schowek do bezpośredniego wyboru.

Na formularzu schowka można dalej dodawać kolejne artykuły z katalogu, np. podając bezpośrednio numer artykułu.

Stosowanie schowka

Jednym kliknięciem można przekształcić zapełniony już schowek w koszyk i rozpocząć normalną procedurę zamówienia. W porównaniu z koszykiem cechą szczególną schowka jest funkcja „Wyślij e-mailem“. W tym miejscu można przesłać utworzony schowek do przełożonego, kolegów lub do siebie z celem przypomnienia. Wygenerowany w ten sposób e-mail zostanie wysłany z adresem osoby, która utworzyła schowek. Zalogowani klienci mogą zapisać schowek na później i nadać indywidualną nazwę schowka. 

Porównanie produktów