Drukuj stronę
Przebieg zamówienia

Jako zalogowany klient znajdziesz w prawym, górnym rogu strony internetowej pod „Moje konto“ link „Zamówienia“. Zostaniesz bezpośrednio przekierowany do strony przebiegu zamówienia. W przeszłości uruchomione zakupy można w komfortowy sposób zobaczyć w formie zestawienia.  W przypadku braku określonego zamówienia istnieją dwie możliwości:

Wyszukiwanie wg numeru zlecenia

Znasz numer zamówienia i chciałbyś jeszcze raz zobaczyć odpowiadające mu zlecenie: Za pośrednictwem pola wyszukiwania „Szukaj zamówienia wg numeru zlecenia“ można bezpośrednio wprowadzić znany numer zlecenia i rozpocząć wyszukiwanie. Przez wprowadzenie numeru zlecenia możesz wyświetlić zarówno aktualne, jak również zamknięte już zlecenia. Naciśnięcie przycisku „Pokaż zamówienie“ pozwoli na ponowne wyświetlenie szczegółów zamówienia. Należy pamiętać, że ta funkcja dostępna jest jedynie dla zamówień online. Zamówienia realizowane przez nasza infolinię ds. zamówień lub zamówienia faksowe nie są uwzględniane w tym miejscu. Możesz również wyświetlić wszystkie zamówienia z określonego okresu czasu. W tym celu wybierz odpowiednią datę i kliknij na przycisk „Szukaj“. Naciśnięcie przycisku „Szczegóły“ pozwoli na ponowne wyświetlenie szczegółów zamówienia.

Wyszukiwanie zleceń w określonym okresie czasu

Jeśli nie masz już numeru zlecenia, znasz jednak okres aktywnego zamówienia: Wybierz po prostu odpowiedni zakres dat i kliknij na przycisk „Szukaj“. Naciśnięcie przycisku „Pokaż zamówienie“ pozwoli na ponowne wyświetlenie szczegółów zamówienia. Należy pamiętać, że ta funkcja dostępna jest jedynie dla zamówień online. Zamówienia realizowane przez nasza infolinię ds. zamówień lub zamówienia faksowe nie są uwzględniane w tym miejscu.

Porównanie produktów